torsdag den 16. oktober 2014

Mine dukker med lille mus






Nu er endelig blevet tilfreds med dukkerne. 

Der er lavet lidt forskelligt tøj til dem

De er igen sendt til testning og håber på at de bliver klar inden jul. 

De kan bevæge arme og ben. Måler ca. 28 cm.Jeg har hæklet med forskellige garnmærker i bomuld, på nål 2,5. De er blevet meget forskellige i størrelser, 

Jeg fandt herved udad at hvis tøjet skulle passe, var det vigtig at bruge det samme mærke, hvis tøjet skulle passe. Derudover var det vigtig at fylde dukkerne ens.

Den første testning viste at den kjole der passede til mine dukker ikke passede ved testning.
Prøvede at lave den mindre, så blev den for lille til mine dukker, ja så er det jo svært at lave et mønster der kan passe til alle. 
Jeg har oplevet det ligeledes ved testning af aben, der har en hat. 
ved den ene testning var hatten alt for stor og ved den næste passede hatten perfekt. 



Jeg hedder Julie og har fået en fin kjole på og nissehue
Fitness musen Mia ligeledes med en lille nederdel, sko og hat.


Jeg har også fået en hat og et sjal. 











Halloween















































Her med en julekjole, hæklet i et mønster med bobler






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar